Over ons

Over ons

Wat maakt ons anders?

Wij willen graag dat u blij wordt van uw gebit. Dit proberen we voornamelijk te bereiken door aandacht te hebben voor u als persoon. We nemen de tijd, we zijn aardig voor u, stellen u op uw gemak en we vinden het persoonlijke contact heel belangrijk. Tandarts Arend-Hendrik is uw vaste tandarts, dus u weet door wie u behandelt gaat worden.

Samen met de assistentes zorgt hij ervoor dat het ook leuk kan zijn bij de tandarts. Onze organisatie helpt hier ook bij. We zijn online gemakkelijk te vinden en we zijn goed bereikbaar, waardoor u gemakkelijk een afspraak kunt inplannen of uw vragen kunt stellen. In de praktijk proberen we een huiselijke sfeer te creëren. We informeren u zo volledig mogelijk over wat u kunt verwachten, wat de behandeling in houdt, wat de gevolgen kunnen zijn, wat de kosten zijn, enzovoorts. Ook geven we u alle ruimte om vragen te stellen. Behandelingen kunnen door middel van verdoving meestal pijnloos worden uitgevoerd. Na afloop van uw bezoek zorgen we voor een goede afhandeling van de administratieve zaken ( betalingen en eventuele vervolgafspraken) en zwaaien we u weer uit, zodat u met een lach de praktijk verlaat.

Wat kunt u verwachten?

Hier kunt verder lezen hoe een bezoek aan ons in grote lijnen verloopt, zodat u van tevoren weet waar u aan toe bent. Ook leest u hier wie welke rol heeft in onze praktijk.

Om een afspraak te maken kunt u ons bellen, of u maakt online een afspraak. Voor de halfjaarlijkse controle wordt u opgeroepen, zodat u er aan herinnerd wordt om weer een afspraak te maken en u de controle niet per ongeluk vergeet. Om u er aan te herinneren dat u een afspraak heeft, krijgt u van ons een e-mail of sms-bericht. De receptioniste regelt alle afspraken en andere administratieve zaken.

 

Bij binnenkomst kunt u zich aanmelden bij de receptie. Als de receptioniste op dat moment niet aanwezig is, kunt u gewoon plaatsnemen in de wachtkamer. Wilt u een afspraak maken, heeft u een vraag of wilt u een wijziging doorgeven, dan kunt u bij de receptie gebruik maken van de bel en komt de receptioniste zo snel mogelijk.

 

De assistente begeleidt u van en naar de behandelkamer. Vooraf leggen we uit wat er tijdens dit bezoek gedaan zal worden en wat u kunt verwachten. De kosten van de behandeling worden indien gewenst of bij kosten boven de 250 euro door de tandarts met u besproken. We kunnen ook voor u nagaan wat u wel en niet vergoed krijgt van uw zorgverzekeraar. Indien nodig/gewenst wordt er gebruik gemaakt van een verdoving. Voor, tijdens en na de behandeling is er volop de mogelijkheid om uw vragen te stellen. We leggen ook uit wat de nabezwaren van de behandeling kunnen zijn.

 

De behandelingen zelf worden grotendeels door de tandarts gedaan. Enkele deelbehandelingen voor, tijdens of na de behandeling, worden door de assistentes gedaan. Denk hierbij aan foto’s maken, tandsteen verwijderen en polijsten. De assistentes zijn hiervoor bekwaam en gekwalificeerd.

 

Na afloop van de behandeling geeft de assistente alle benodigde informatie aan de receptioniste. De receptioniste zal zorgen voor de afhandeling van de kosten van de behandeling en geeft u indien nodig een vervolgafspraak.

 

Ook als u achteraf nog vragen heeft, mag u altijd contact met ons opnemen.

Ons team

Arend-Hendrik de Visser

Tandarts - eigenaar

Katja Stouten

Tandartsassistente

Marcia van de Kreeke

Preventie-assistente

Manon van Oostenbrugge

Mondhygiënist

Willianne Metske

Preventie-assistente

Erkende specialisten

Kwaliteit is voor ons vanzelfsprekend. Tandarts de Visser is uiteraard BIG-geregistreerd. We zijn aangesloten bij de beroepsvereniging KNMT. Tandarts de Visser houdt zijn vakkennis up-to-date en hij heeft daarom ook het KRT-keurmerk (KwaliteitsRegister Tandartsen) en hij is lid van de DAED (Dutch Academy of Esthetic Dentistry).