Klachtenregeling

Klachtenregeling

Dienstverlening verbeteren

Soms komt het voor dat u tips voor ons heeft om onze dienstverlening te verbeteren of u blijft vragen houden. Dan horen we dat graag van u. Ook kan het zijn dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Misschien heeft u vragen over uw rekening. Of hebben we u verkeerd of onzorgvuldig geïnformeerd, bejegend of behandeld. Dan vragen wij u om uw klachten met ons te bespreken, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Als we er niet samen uit komen, dan kunt u advies vragen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). TIP is een informatiepunt van de beroepsorganisatie voor tandartsen, het KNMT. Bij het TIP kunt u terecht voor vragen over uw klacht en ze kunnen u adviseren over uw klacht. Indien nodig verwijzen ze u naar de Klachtenregeling van de KNMT waarbij Tandarts aan Zee is aangesloten.

Contact

 

De praktijk is in verband met de meivakantie deels gesloten vanaf vrijdagmiddag 26 april tot en met zaterdag 4 mei. De geplande afspraken op woensdag 1 mei en op zaterdag 4 mei gaan gewoon door!

 

Voor pijnklachten en spoedgevallen tijdens onze afwezigheid, is de dienstdoende tandarts, Dental 3 6 5, bereikbaar op telefoonnummer 085 018 94 21.

 

Voor acute zaken betreffende uw afspraken op 1 of 4 mei zijn we op die dagen telefonisch bereikbaar. Buiten deze dagen kunt ons indien nodig ook alvast informeren per e-mail: info@tandartsaanzee.nl

 

Voor het maken van afspraken en voor overige vragen, zijn wij maandag 6 mei vanaf 8.15 uur weer bereikbaar.